«Чикаго» Д521/ 125 ДУ - солідний, просторий, комфортний кутовий диван, що втілив передові дизайнерські рішення та технології.
Вигнуті лінії підлокітників роблять диван сучасним, модним і неповторним. Виступаючі частини царги мають як декоративне, так і функціональне призначення.
Механізм трансформації: Дельфін.
Основні матеріали, що застосовуються при виготовленні моделі:
Сидіння: брус зрощений сосновий посилений металевою трубою, фанера (Е1), ППУ по- щення щільності, Фібертекс, синтепон, термовойлок, можливе застосування пружини змійка і латофлекса.
Вигнуті лінії підлокітників роблять диван сучасним, модним і неповторним. Виступаючі частини царги мають як декоративне, так і функціональне призначення.
Механізм трансформації: Дельфін.
Основні матеріали, що застосовуються при виготовленні моделі:
Сидіння: брус зрощений сосновий посилений металевою трубою, фанера (Е1), ППУ по- щення щільності, Фібертекс, синтепон, термовойлок, можливе застосування пружини змійка і латофлекса.
Боковини: ДСП (Е1), ДВП (Е1), фанера (Е1), ППУ, флізелін, синтепон.
Подушки: флізелін, холофайбер, синтепон, мікс;
Максимально можлива не сконцентровані навантаження для елементів моделі «Чикаго» складають: - боковина до 40 кг; - ящик для білизни до 25 кг; Максимальне навантаження на одне посадочне місце, а при трансформації одне спальне місце не повинна перевищувати 80 кг. Якщо ж передбачувана навантаження вище, то виріб необхідно посилювати, що потребують додаткового узгодження з фабрикою.
Подушки: флізелін, холофайбер, синтепон, мікс;
Максимально можлива не сконцентровані навантаження для елементів моделі «Чикаго» складають: - боковина до 40 кг; - ящик для білизни до 25 кг; Максимальне навантаження на одне посадочне місце, а при трансформації одне спальне місце не повинна перевищувати 80 кг. Якщо ж передбачувана навантаження вище, то виріб необхідно посилювати, що потребують додаткового узгодження з фабрикою.